søndag den 19. september 2010

PIS! ER DU HER STADIG!

Yes, i dag er det søndag og klokken er 10.44. Mit hovede følels som en betonklods, og mine ben er slappere end spagetti. Flot !
Grunden til det er så, at jeg IGEN valgte at ignorere at jeg har et problem med alkohol. Misforstå mig ikke, jeg er kun weekend alkoholiker. ;) 
Men det hele startede med en hyggelig biograftur hvor vi så "salt", og jeg er åbentbart den eneste der ikke fangede det skulle udtales på engelsk... Bonus på blondine skalaen til mig :b
Men efter halvanden time hvor det eneste man tænker på er Rusland = alt for meget vodka og alt for meget fritid :) Vælger jeg at tage op til mine så yndige kæresteglade veninder ( aldrig mødt nogle med så syg humor føe), syns jeg det var på tide at drikke en kæp i øret. Mission.... Fuldendt med stort F.
Så kommer vi til byen.... 3 tequila shots, to glas øl(I KÆMPE GLAS) plus hva nu man lige kunne finde uden at blive opdaget haha.
Det ender i at jeg så møder min jeg'har'set'dig'før' langhåret'ranglet'trold.
stadie 1 : Mit indre dyr kom til live, og springer så på ham som var han en døende gazelle i Afrika. Det gav så bonus i den forstand. stadie 2: spørger om han vil sove hos mig. stadie 3 : får ham med hjem.
IGEN! Det var ikke min mening at tage ham med, men alkohol får bare det værste op i mig.
Natten er lidt noget bløh, men vågner så op i den tro at alt er godt og dejligt. Men,,, vender mig om og så sker det! PIS! ER DU HER STADIG! , Og ja,, havde lykkelig glemt alt i min daværende tilstand. Men fik en pæn reminder! For at gøre det hele meget bedre havde han været vågen i længere tid og stirret på mig,, HVORFOR GØR MAN SÅDAN NOGET!! :b for jeg vågner self med den klassiske( åben mund og tør savlet væk). FLOT ! :b
5 smøger senere, og uudholdelig stilhed smutter han. En tur på tanken for at hente smøger får man  den klassiske(Jeg lover at skrive) hmmmm,, jaja, så siger vi det haha ;)
4 smøger senere igen sidder jeg så her, og ja,, Ryger ufattelig meget når jeg gør dumme ting! :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar