søndag den 26. september 2010

øøøøh hov ?

yes, nu har der været weekend igen. Og som traditionen følger er der selvfølgelig sket noget *** igen. :)
Meen, min ranglede'jeg'har'set'dig'før dreng er begyndt at sætte sig fast på mig, så tilvendingen til ikke at være alene mere er i gang. ;)
Så burde man være lykkelig og falde til ro.. meeeeeeeeen NEJ! Det kan åbentbart ikke lade sig gøre, havde for troldens skyld valgt at tage i byen (en fin lille undskyldning for at tilbringe aftenen i hans selvskab) :D skønt, men problemet var, hvem fanden skal jeg tage med!!!
15 personer senere som alle har sagt pænt nej til at tilbring en aften med mig(er det en lille hentydning jeg kan fornemme) ;) , får jeg bid. først en lille køretur med en tryllende'laser fikserede' elendig kørende' kys tatoverings ejende' stankelben. yes... Det jo også hyggeligt til tider, næste stop drengeland :D Et lille selvskab med min eks kæreste, hans ven og en gøj som jeg kender alt for godt. Se nu begynder det sjove :D
Byen: gøjen får den ide at lægge voldsomt an på mit ben, nye støvler  næsten ødelagt pga. hans provokerende hanhunds tendens. FAB !
efterfølgende mødes jeg med aftenens prins :D da vælger eks'en at drikke i protest over min lykke. Så ender udenfor med en tudende 23 årig dreng, som åbenbart stadig elsker mig... yeees...... Dååårlig timing, nå men det ender sku ikk der! efterfølgende bliver jeg efterladt og er nu sammen med prinsen :) men da jeg rejser mig op kommer en anden eks flyyyyvende hen over gulvet, mærker et lille bump og hva ser jeg.. HAN STÅR KRAFTEDME MED SIN HÅND PÅ MIT BRYST!! står pænt og venter med jeg'slår'dig'snart'ned øjne, men åbenbart var det hensigten at hånden skulle placeres der... igen,, flot!
overfor mig spotter jeg så min høje'også ranglede'meget veludstyret,hash vrag, kigger så på mobilen hvor der så står ind med beskeder fra den. Det viste sig så at min prins og tarden kender hinanden, så mens deres venskabelige snak foregår blir jeg bombaderet med hentydninger til en fræk aften på et gulv. Nej tak,
Endelig kommer jeg hjem med drengen, og putter i hans arme. Vi bliver så forstyret op til flere og flere lettere perverse beskeder. Men den sidste modtagede læste vi i fællesskab, Reaktion hystade grin og kramper. :D
Det var alt for denne weekend :D
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar