mandag den 20. september 2010

Hybris nemesis ?

I dag har været en lidt speciel dag, men meget lærerig.  :)
Fik idag et lille slag af F.U.S.S, dvs min Finurlige'uskyldige'søde'samvittighed :D den har så valgt at give mig hjertekvaler den lille satan :b
Ikk nok med man får dårlig samvittighed, vælger "de græske guder" at lave gøjl med mig :b
Da jeg har begået en lille bitte hybris i weekenden blir jeg straffet med en ordentlig lussing nemesis. Og hva ligger i det tænker i ?
Jo lige efter min samvittigehd begynder at blande sig i mit hovede vælter jeg pænt over trinet ved mit hus. Det vil sige mig + lukket dør = småkage ! :) men men.. det kunne havde været værre ikke ? meeen neeeej,, det slutter ikke der,, Efterfølgende tager jeg en lur for at tænke på noget andet, men vågner sjovt nok på gulvet :b Det har så givet et fint lille blåt mærke til samlingen, da nogen "åbentbart" syntes det kunne være sjovt hvis jeg ligne en smølf ! :b  senere regnede jeg med at ulykken var ovre, og begiver mig derfor afsted til min cykel for at øge mit forråd af smøger til de kolde dage.
Men til alle dem der har svært ved at tænke og lave en fysisk aktivitet kommer en lille lektie, sæt jer ALDRIG op på en cykel når tankerne er et andet sted ! :b Det resulterede i at da begge fødder var på pedalen vælter jeg pænt til højre ind i den fantastiske "bløde" hæk, som gemte mig fra omverdenen.
Der gav jeg op og har siden gemt mig på værelset i håb om det vil blive bedre i morgen :)
Ps. Beowolf? hva sker der for det? :b

Ingen kommentarer:

Send en kommentar