søndag den 12. september 2010

IK IGEN !

Det her er min første blok, efter lang tids overtalelse har jeg overgivet mig til at dele de mærkelige ting der sker i mit liv.
Så, skal vi gå i gang :)

Jeg vågnede sent eftermiddag, med hovedet mast ned i puden med en hæs stemmer der siger Neeeej Neej neeej IKKE IGEN !!


Havde det privilegium at fejre min 18’års fødselsdag i selskab med en masse ekstre ordinære fulde mennesker, som alle havde det mål at lade mig gennemføre de 5 faser ved påvirkning af alkohol.

Fase 1 ( kroppen gør sig klar til at modtage alkoholdet)

Fase 2 ( kroppen tager pænt imod det) :)

Fase 3 ( hvor har vi det bare fedt !!) :) :)

Fase 4 ( Jeg er ensom, mit liv er nederen!) :’(

Fase 5 ( …… insektstadiet) …. X(



Men her kommer pointen! fulde mennesker i stadie 4 skal IKKE omgå andre mennesker, da følgende ting risikere at ske. :D

Min aften: <3

Efter at have indtaget eller rettere prøvet at indtage 10 shots (i champagne glas fyldt op til kanten JA TAK!!) vælger jeg i min ”ædru” tilstand at ringe til den første eks i telefonbogen, og siger følgende : ”jeeeeg saavner diiig,, kooom heeer neeed,” STOR FEJL!

Efterfølgende får jeg den fantastiske ide at ringe til en

’ ranglet’hårprodukts befængt’akneramt’scooterkørende’ ikke belæst’ world of workraft spillende, dårlig scorereplik fortællende ,,, ja oka jeg tror i kan se hvor det bevæger sig hen af.

Men i stedet for at være rationel og gå i seng, vælger jeg at tage i byen og deltage i løjerne med de andre, igen DUM IDE.

Det ender i 10 gul gajol shots, som i løbet af 5 min vælger at ville forlade min krop(Igen),, Problematik : 1 nå ud på barens toilet, 2 ram toilettet, 3 bortforklar.. Det gik helt efter planen indtil man åbner døren og en anden overvejer at gå derind ” Bustet!” men vælger at gøre følgende,, stoppe op og sige, ” jeg ville ikke gå derud hvis jeg var dig, en eller anden klam kælling har overbrækket det hele” …….. DUM IDE ! ;D

Men! I min vennekreds er der et lille symptom der er meget udpræget. Alkohol + Os = The Skanks :D

BOKSTAVELIG TALT :)

Og i den tilstand støder jeg ind i min seneste ekskæreste, den beton læggende’ oppustede’ storheds vanvids’ klip i kørekorts’ alle psykologers drømme patient’ ikke i stand til at have et forhold’ velvidende om sin egen nederenhed.
Det værste tidspunkt af alle vælger den indre Skank at komme frem, vil lige sige at jeg troede jeg havde tænkt det igennem (meget fuld) ,, meeeen , nej. En lille disckution på åben gade, blandet med pizza slice = Tror jeg skal hjem. Og der starter vi forfra ved neeej neeej ikke igen :D men ellers en vellykket aften, med mindre drenge end normalt :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar