søndag den 6. februar 2011

åbenbaringen

I går var jeg taget væk fra mine normale trykke gå i byen rammer, og var taget til en større by end min nuværende kerne'by.
Var overrasket over hvor anderledes det var, da man stod 100 mennesker op ad hinanden. Der var også en hel anden stemning, efter at havde gået ind i minimum 20 mennesker hvor alle stort set krammer en fordi man siger undskyld min klossede fod har skamferet dit ben eller ødelagt din kjole.
Men 1 flaske vin, 8 drinks og 5 shots senere, mens man står i rummet med dæmpet musik og lettere røget begynder det at simre i ens hoved. Og jeg mener ikke på den gode måde, da man ikke burde havde adgang til en mobil i den tilstand. Desværre er jeg altid i nærkontakt med sådan en dims, at jeg krænger alle undertrykte'latterlige'over emotionelle'fuldskabs depressions følelser ud i 10 beskeder som bliver sendt til denne hersens desværre stadig eksisterende'stadig ikke kommet ud af mit liv' desværre min store kærlighed som jeg egentlig ikke forstår hvorfor' fyr.
Dette sker fordi man i fulskab opdager hvor dårligt man har det i denne tilstand, og derfor reagere man hvor man i stedet skulle havde ladet det ligge til næste morgen. Men nej, så der står jeg.
Æskestiv' snotbobler' hysterisk og modtager det tilbage vendte svar. Da det ikke var det svar jeg havde håbet på ændre ens adfærd sig 180 grader til en voldsom aggression som bliver vendt mod alle som "tilfældigvis" kommer til at lægge deres behårede hånd på min lænd.
ALDRIG    RØR    VED EN AGGRESSIV TRUNTE ! :)
Det ender med at min hånd UDEN MIN SAMTYKKE lægger sig på skulderen af denne uheldige fætter hvor jeg siger i min lille rus, For satan hvor er du dog grim! Hvordan kan det være muligt!.
...... Hov ..... 
2 andre situationer skal også lige luftes,
Jeg sad i denne hersens taxa med 3 trunter som jeg havde den glæde at tage med i byen. Men ligeså snart døren er lukket til taxaen er det som om at taxa'manden forsvinder fra alles bevidsthed. For der bliver diskuteret ting som man normalt ikke ville nævne. ALDRIG ! dette får mig til at tænke om vi mentalt er så ustabile at vi ikke kan forstå der er et andet menneske i denne bil. For dette fænomen sker kun i en taxa
Situation nummer 2.
Når man har intaget alkohol har man en tendens til at mentalt gå et skridt tilbage, og se omverden gå sin gang hvor man bliver kommentator på det der foregår. Problemet er at man ikke reagere på at det man kommenterer måske står foran dig. Så et råd til alle som kommer til dette, Lad vær med at kommenterer den der laver dit nat mad. !
Men nu er jeg heldigvis hjemme igen, har opnået en hovedpine' en træt krop' en del blå mærker' en er kæreste lettere(igen)' og en panik over at i morgen starter det hele forfra.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar