søndag den 30. januar 2011

looking like a goddes.

Her er efterfølgeren på gårsdagens blok. Som jeg nævte tidligere havde mit lille hystade flip fået mig til at påtage mig en rus for at afreagere.
Det havde lykkedes mig at sammensætte et outfit af en kjole jeg aldrig har haft på, et lille bælte og et par guldsko, så vi havde et græsk gudinde look. Fantastisk som det kan give en selvtillid, og det hjælper en hel del når man er centrum for opmærksomhed sammen men min lige så dullet op navne'veninde.
Men i min baden i opmærksomhed dukker desværre den eneste person som i allerede har haft kendskab til utallige gange i min blok om. MR. Heartbreaker, Den pumpede'betonlæggende'macotrold'hvis mission er at ødelægge alle chancer for at komme videre.
Hva sker der:
1.) Går i panik
2.) laver en planlagt men diskret tab af nøgler for at blive opdaget.
3.) går forbi for at vise hva han går glip af
4.) går planlagt ind i hans ven med en diskret berøring og et lille smil
5.) For macotroldens FULDE opmærksomhed
6.) Får en besked "skal du med mig hjem"
7.) Planlægger min hævn :)
8.) Knuser de restrende fyres hjerter ved at gå med MR. Heartbreaker.
9.) Kommer hjem til ham
10.) Går i bad
11.) giver tilbage for alle de blå mærker ved at skamfere hans ryg med lange negle:) hihi
12.) desværre gav planen lidt bagslag da jeg ikke havde taget højde for at konsekvensen for dette ville være mere ophidselse.
13.)(FUCK!)
14.) Kom levende derfra med en lettere øm krop, men med en lille tilfredsstillelse af at have fuldend min plan :)
Desværre står jeg nu i situationen, som nok kommer til at koste mig et knust hjerte senere henne... IGEN.... IGEN IGEN IGEN.
Det var det for idag, og så håber jeg at næste weekend føre mig tættere på en afslutning :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar