lørdag den 27. november 2010

skal man fake eller være ærlig?

I går var jeg udsat for det mest irriterende tids spild i mit liv.
I protest over at min byturs aftale gik i vasken, valgte jeg at bruge tiden "fornuftigt" ved at putte med den'oppustede'betonlæggende'følelses blokerede' fump.
VED GUD HVOR EN GAB AGTIG AFTEN !!!
3 timer med intensiv stirren på bilspil, hvor herre bevars. Derefter 1 en halv time ALENE i en seng, ventende,. Men hvem vandt, det gjorde det latterlige computer spil, og nej,, han er ikke 5 år gammel, selvom det begynder at lyde sådan.
efter intensiv surmulen og irritation får man en smule opmærksomhed. aftenens senere forløb
forspil = Et latterligt smertefuldt bidemærke i nakken, hvor fantastisk !!!!!! :S
efterfølgende endnu mere skuffende .
Mens den bidende'iriterende'lyseslykker leger ADHD bunny, er det så deprimerende dårligt at disse tanker sker under akten
1.) Hov har snavs under neglen, det må jeg da lige fjerne
2.) hmm, gad vide om jeg kan få læst lidt når han er færdig
3.) gad vide hva mine veninder laver
4.) FUCK jeg har fået en besked ! Hvem er det !
5.) For helved bliv nu færdig menneske, har sku da krampe i benet,
6.) hvis jeg nu lader som om jeg er faldet i søvn,,,,,
7,) Hvor er her egentlig stille !
8.) hva fanden er det for en plet på vægen !
9.) should i have another drink, say another lie, elsker den sang (:
10.) Ej hvor skal jeg egentlig tisse helt vildt !
11.) yes,, nu det ved at være over :D :D !! nu hjælper vi lige på vej.. mmmh :D
FRIHED!!!
Så undvignings manøvren , det var meget godt men er simpelthen så træt nu, godnat.
Vågner 8. 30 tager tøj på, kysser ham på kinden. OG LISTER SÅ HURTIGT JEG KAN UD AF DØREN.
 Status : har ikk hørt fra ham siden, heldigt for mig (:
I aften står den så på alkohol THANK GOOD ! :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar