søndag den 21. november 2010

break up fase

Så er det vist på tide at tage sig sammen til at dele de uheldige detaljer i mit liv den seneste tid (:
Har i det seneste tid stået mellem et latterligt'umodent'selvdestruktivt'sengevædenden marerit af et forhold og min indre lille nymfomans skitsofrene'egotrips'danseflips'score modes'alkoholiske'omsorgs klyngende' sex trængende' tatooverings havende' pircings ejende trip.
De to ting er en voldsom blanding for en der stort set lever på spontanitet. :o
så hvis man ryster de to ting rigtig godt hva får man ud af det, jo... Det skal jeg sige, IKKE NOGET GODT!
Dertil vil jeg bruge de tre faser jeg har haft den glæde at bruge min tid på at opfinde.

The Break up fase:

1.) adskillelses fasen
2.) accept fasen
3.) Han er kommet over dig og har fundet en ny lille præmie'dulle

Fase et startede meget fantastisk indtil jeg under pres blev slæbet ud på den største rus'tur min lever indnu har mødt. ( under pres er til fri tolkning)
Derfra gik planen med en genstand, du kan godt! kun en! hold kæft du sej! meeen hov,, en mere skader jo ikke.. WROOOOONG !!!! 1 flaske vodka, 5 sukker'alkoholiske drikke' 4 shots lignende genstande senere sker det.. Bum ! begynder at føle mig som en vandre'pokal da jeg åbenlyst bliver smidt fra den ene til den anden som aftenen scoretrold. Da hukommenlsen stadig ikke helt er på plads kan kun 5 drenge errendres at havde brugt mig om en savle'skål. !
Med mere er det tid til forbandelsen ved mobilen. Har fundet ud af at i fuld tilstand bilder jeg mig selv ind at min stakkels mishandlede mobil er i drillehumør og nægter at vise mig de kommende beskeder, bruger jeg da en masse tid på at sende beskeder til mig selv,, baaare for en sikkerheds skyld, for hva nu hvis jeg ikk kan modtage. Det der rigtigt sker er at : DER ER BARE IKK NOGLE DER GIDER SVARE PÅ BESKEDER FRA STIVE TRUNTER!!! ren logik

Men men,, efter laaang tids venten er der en der bider på, og samtalen består af to emner sex, og hvordan man på mindst smertefulde måde kan komme hen til denne hersens pumpede'solbrune'adonis lignende' guds bespottende skønhed af et mandligt væsen.
deeeet sker ikk heelt efter planen.
I stedet ender jeg i byen, med ben der efter et langt skænderi stadig ikke lystre.
Resultat = Mener jeg endte i min egen seng, men et midlertidigt black out indtil morgendagens beskeder : Du da en værre lille frækkert... ( aaaaaaaaaaaarg!!!! Hvem F*** er den M***********)

Får efterfølgende en date med denne tidligere nævnte adonis. Alt hvad en pige kan ønske sig, flot, stor, intelligent og ja en kæmpe.., i kan næsten regne det ud ;) Men hva sker der,, jo en FANTASTISK nat var det da, men ingen glist,, Pis os !
Er stadig mere interesseret i taber'drenge end den her guldklump. '
Men i det mindste.. adskillelsesfasen er fuldendt.

fase to accept fasen: ja en lille kommentar til en veninde der har spoleret fase 1 og 2 ved at få mig ind på gamle tanker. Mange tak ( ironisk klappen)
Men da fasen ikke er blevet fuldent da jeg desværre har en date, som jeg stadig kan nå at aflyse !! med skvaderhovedet kan jeg i midlertid forklare hvad planen er .

Acceptfasen : det begynder at gå op for dig at dig og din eks sjovt nok ikke er sammen mere. du optager at alle de små søde ting du så i ham egentlig var røv irriterende !!

fx: Nuuurh skatteeeer, sidder du bare der under dynen i underbukser igen for 50'ens gang i den her uge , hvor er du søøøød :D
NEJ !!! Det uhyggiegnisk, og beviser kun at drengen har et seriøst problem med at få tøj på gennerelt. Hvis dette forekommer, KØB EN HUND !

fase tre: han er kommet over dig og fundet en lille præmie'dulle
det er den trikky fase, da man altid bliver jaloux. selv om vi egentlig hader dem bliver vi jaloux. Der gælder det om at holde hovedet koldt, LAD VÆR med at stalke dem på facebook, find en ny hotti du kan tage med overalt .


Alt for denne gang :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar